Friday, December 23, 2016

Բանտարկյալների երկընտրանքը



Այս պատմվածքում բանտարկյալները միմյանց չվստահելով մատնվում են երկուսն էլ: Կյանքում մարդիկ էլ նույն ձևով են մտածում,  ու այդ  մտածելակերպի պատճառով շատերն են փորձանքի մեջ ընկնում: Մարդ ինչքան ինքն իրենց են վստահում, այդքան պետք է դիմացինին վստահ են:
Սակայն բոլոր դեպքերը չեն, որ արժե վստահել ցանկացած մարդու: Ես լինելով բանտարկյալներից մեկի կարգավիճակում կլինեի վստահով լի: Նախ և առաջ այնպիսի մեկի հետ գործ կբռնեի, ով կվստահեր ինձ, և ես կկարողնաի փոխադարձ լինել նրա հետ: Բայց քանի որ չեմ գտել վստահելի անձ, ես՝ ինքս եմ միայնակ իմ գործերն ավարտի հասցնում: Նույն գործն անող մարդիկ իրար չեն վստահում, որովհետև յուրաքանչյուրը մտածում է, որ իր գործընկերը նույնպես իրեն չի վստահի: Քանի որ անվստահությունն է տիրում ողջ աշխարհում: 

No comments:

Post a Comment