Translation


Բույսերը վերահսկում են միջատներին





Որոշ բույսեր զարմանալի ունակություն ունեն՝ վերահսկում են միջատների գործողությունները: Օրինակ՝ սովորական լոլիկը: Եթե թրթուրը սկսում է կրծել իրեն, երկչոտ լոլիկը, ինչպես ուսումնասիրություններն են ցույց տալիս, արձկում է քիմիական նյութեր, որոնք հրապուրում են թրթուրի դեմ պայքարող մակաբուծ կրետների բանակին:
Ծխախոտը նույնպես ի վիճակի է «օգնության կանչել»՝ դիմագրավելու անհագ թրթուրներին և այլ վնասատուներին: Ավելին, այդ բույսերը ոչ թե պարզապես ազդանշան են ուղարկում մոտակայքում եղած ցանկացած գիշատիչների, այլ նրանց քիմիկատները ուղղված են բացառապես որոշակի տեսակներին:
Մի տրամաբանական հարց է ծագում. ինչպե՞ս է բույսը «հասկանում», որ իրեն սկսում են ուտել, նրանք անգամ տարրական ուղեղ չունեն, ինչպես միջատները: Իսկ ինչպե՞ս են կարողանում պարզել՝ հենց ով է իրենց ուտում և ումից կարելի է օգնություն խնդրել:
Գիտնականները ենթադրում են, որ բույսերը կարողանում են զգալ մարսողական նյութերը, որոնք արտազատվում են միջատների կամ վնասատուների ուտելու ժամանակ: Տարբեր միջատներ արտազատում են տարբեր նյութեր, ուստի բույսերը «հասկանում» են, որ անհրաժեշտ է կանչել այս կամ այն գիշատիչներին՝ գիշատիչ կրետներին, տիզերին թե ճիճուներին:
Բույսերը կարողանում են ոչ միայն ազատվել անկոչ հյուրերից, այլ նաև միջատներին խաբել հենց նրանց օգտին: Օրինակ՝ խոլորձներն արդեն ութսունհինգ միլիոն տարի է՝ կարողանում են վերծանել քիմիական ազդանշանները, որոնք միջատներն օգտագործում են հաղորդակցման համար, և այդ հոտերը օգտագործում են՝ միջատներին ծաղկափոշիներ տարածողի վերածելու համար: Օրինակ՝ շատ խոլորձներ կարողանում են արտադրել զուգավորություն ցանկացող էգ բզեզի հոտ: Ծաղկի նպատակն է գրավել արու բզեզին, որ նա թաթախվի ծաղկափոշու մեջ:


Չինացի երեխաների վտանգավոր ճանապարհը


Չինաստանի գյուղերի մեկում մի խումբ երեխաներ առնչվում են վտանգավոր երթի դպրոցից տուն դառնալու ճանապարհին: Եթե նրանք ցանկանում են տուն հասնել, ստիպված են մագլցելու մի մեծ լեռ:

Երեխաները մոտ քսան մետր բարձրանում են կախմվի սանդուղքով դեպի լեռան գագաթը: Նրանք պայուսակ ունեն, ինչպես նաև այլ բաներ: Շունն էլ է բարձրանում այդ սանդուղքով:
Ծնողները ուրախանում են ամեն անգամ, երբ նորից տեսնում են իրենց երեխաներին: Նրանք ավելի լավ ճանապարհն են ցանկանում իրենց գյուղ հասնելու համար։ Նրանք նաև հավատում են, որ լավագույն ապագան իրենց երեխաների կրթության մեջ է:
Աղբյուրը

                 Աշխարհի ամենացուրտ բնակավայրը

Եթե դու տրտնջում ես ցուրտ ձմռանից, մտածիր Ռուսաստանի քաղաքների բնակիչների մասին, ովքեր ասում են, որ իրենք ապրում են աշխարհի ամենացուրտ քաղաքում: Նրանց քաղաքը կոչվում է Օյմյակոն և գտնվում խորըՍիբիրում: Ջերմաստիճանը այնտեղ շատ հաճախ իջնում է մինչև մինուս վաթսուն:
Այստեղացիներն ասում են, որ այդ ցածր ջերմաստիճանը երբեմն տևում է տասը օր անընդմեջ:
Կա ևս մեկ զարմանալի բան այս քաղաքում: Դա մի ձի է, որը գոյատևում է այդ ցածր ջերմաստիճաններին: Ձին փոքր է, բայց կատարելապես ձևավորված է ցուրտ ձմռան համար:
Աղբյուրը

Այս թարգմանությունները կարող ես տեսնել նաև «Թարգմանիր» ամսագրում:






Khorovats




The juicy pork barbecue with an inviting aroma, or khorovats, which can be tempting even for a fasting person, is the “king” of the Armenian cuisine. A classic khorovats is made of chunks of meat grilled on a skewer. In the best traditions of Armenian cuisine, khorovats is often made with the bone still in the meat. Armenian barbecue is mostly served with crispy potatoes, onion rings and Armenian flatbread lavash. Enticing? Indeed. But it’s even more inviting when you’re at Proshian Street, often called “Barbecue Street” in Yerevan, as it’s lavishly lined with specialized khorovats restaurants!



Խորոված

Հայկական խորովածը հիմնականում սպասարկվել է խրթխրթան կարտոֆիլի, սոխի օղակների և հայկական լավաշիհետ: Գայթակղո՞ւմ է: Իսկապես: Բայց դա ավելի է գայթակղում, երբ դու գտնվում ես Երևանում՝ Պրոշյանիփողոցում, հաճախ անվանվում է նաև<<Խորովածի փողոց>>, կարծես թե լինի խորը մասնագիտացված ռեստորանիխորոված: Հյութալի խոզի մսով խորոված, հրապուրողբուրմունքի հետ կամ ուղակի խորոված, որը կարող է լինել գայթակղիչ նույնիսկ ծոմ մարդուհամար, այն <<թագավոր>>-ն է Հայկական խոհարարության մեջ: Դասական խորովածըպատրաստված է մսի գրիլի կտորներից, շեփուրի վրա: Հայկական խոհարարությանլավագույն ավանդույթի մեջ խորովածը հաճախ պատրաստվում է մսի մեջ դեռ մնացածոսկրներով:

World’s Oldest Panda





In 1999, people gave a panda to Hong Kong and she lived at Ocean Park. This year, she was 38 years old. That is around 114 in human years.

The panda became ill which meant that she could not walk well, she slept a lot, and she didn’t eat or drink much. Instead of eating 10 kilograms of food a day, she ate only 3. She was dying. Her owners decided to put her down.

Pandas were endangered for many years. The biggest problem was that people were destroying their natural habitat. Luckily, the situation is getting better for pandas. People are trying to help them.



Աշխարհի ամենածեր Պանդան



1999թ.ին մարդիկ մի պանդա տվեցին Հոնգ Կոնգին և նա ապրեց Ocean Park-ում: Այդ տարի նա 38 տարեկան էր: Նույնն էինչ մարդու 114 տարիններ: Նա չեր կարողանում լավ քայլել, նա քնում էր երկար և նա չէր ուտում կամ խմում շատ, որընշանակում էր որ նա հիվանդացել էր: Փոխարենը ուտեր օրը 10 կիլոգրամ ուտելիք, նա ուտում էր միայն 3-ը: Նա մեռավ:Նրա սեփականատերերը որոշել էին to put her down:

Պանդան այնտեղ վտանգված էր շատ տարիններ: Ամենամեծ խնդիրն այն է, որ մարդիկ ոչնչացրեցին իր բնականմիջավայրը: Բարեբախտաբար իրավիճակը՝ պանդաների համար գնալով ավելի լավ է: Մարդիկ փորձում են օգնել նրանց:



Հղումը

Էվկալիպտի ծառը գրոհում են թշնամուն

 

Ծառերի մեծ մասի համար հրդեհը իսկական աղետ է: Ոչ մի բան այնքան լավ չի այրվում, ինչպես չոր փայտը: Ավելին, բույսը չի կարողանա պաշտպանել ինքն իրեն, եթե հանկարծ խարույկ անեն տակը, ու կրակը պատի ծառը: Ավստրալական էվկալիպտը կարող է օգտագործել հրդեհը հօգուտ իրեն՝ օգտվելով մրցակիցների թուլությունից:

Ինչպես կենդանիները, այնպես էլ բույսերը մրցակցում են միմյանց հետ տարածության և տեղի համար: Չնայած բոլորովին էլ ամեն մի ծառ չէ, որ կարող է պաշտպանել ինքն իրեն և վրեժխնդիր լինել իր մարգագետնին հավակնող մրցակցից: Բայց երբ խոսքը վերաբերում է տարածքի պաշտպանությանը, էվկալիպտը ոչ միայն կարող է դիմակայել անտառային հրդեհներին և գոյատևել կրակի մեջ, այլև նույնիսկ հրահրել դրա առաջացումը: Եթե դուք ուսումնասիրեք անտառը հրդեհից հետո, ապա կտեսնեք, որ էվկալիպտը կանգուն է մնացել առանց որևէ մի վնասվածքի: Ծառի միջուկը թաքնված է շատ խորը՝ կեղևի տակ: Ծառը, փաստորեն, գրեթե անընդհատ դյուրավառ նյութ է արտադրում՝ մի կայծի սպասելով: Սա չափազանցություն չէ: Էվկալիպտը պարունակում է հատուկ տեսակի յուղ, որը հեշտ բոցավառվում է, և բույսը բռնկվում է վառ բոցով, հենց որ հրդեհ է սկսվում: Էվկալիպտի թափված տերևներն այնքան թունավոր են, որ մանրէներն ու սնկերը չեն կարողանում քայքայել դրանք: Տերևները թափվում են և փռվում գետնին՝ որպես դյուրավառ գորգ։ Ավելին, այս ծառը արտազատում է կապտամոխրագույն գազի ամպեր, որոնք կարող են հեշտությամբ հրդեհ առաջացնել: Բավական է մեկ կայծակ կամ չհանգցրած ծխախոտ:



Աղբյուրը, կարող ես տեսնել նաև Թարգմանիր ամսագրում:

Նորությունների շարք





Հնդկաստանում օձը խայթել է մի մարդու

Հնդկաստանում մի պիթոն մտել է դպրոց: Փրկարարներըհեռացրել են այն դպրոցից: Բայց դրանից հետո, մարդիկցանկացել են նկարվել օձի հետ: Մի մարդու, որը փորձումէր ինքնանկար անել՝ հարմար դիրք ընդունելով, օձըխայթեց։ Փրկարարներն այդ անգամ էլ հեռացրին օձին, բայց այդ մարդը դեպքը երբեք չիմոռանա։








Նավթ փոխադրող նավը բռնկվել է



Սեպտեմբերի 24-ին բռնկվել է մեքսիկական մի նավթատար նավ: Մոտ 15 - 20 րոպե անցջուրն են իջել փրկամակույկները: Անձնակազմը կարողացել է տարահանվել:
Նավը պատկանում էր Մեքսիկայի պետական նավթային ընկերությանը: Հրդեհը բռնկվելՄեքսիկայի ծոցում՝ ափից 13 կիլոմետր հեռավորության վրա:

Սա նավթային ընկերության առաջին դժբախտ պատահարը չէ: Ընկերության մարդիկ ասումեն, որ իրենք չգիտեն, թե ինչու է նավը բռնկվել։




Հրդեհ Մոսկվայում

Սեպհեմբերի 28-ին ռուս հրշեջները աշխատում էին մարել Մոսկվայում գտնվողպլաստմասսայի պահեստի հրդեհը: Ութ հրշեջներից բաղկացած խումբը օգնում էրաշխատողներին դուրս գալու պահեստից և կանխեց նաև պայթյունը:
Կապը խմբի հետ խափանվեց, երբ տանիքը փլուզվեց: Սկզբում մարդիկ դեռ հույս ունեին, բայց կրակը ավելի էր մեծանում: Այն տարածվեց ավելի քան 37,000 քառակուսի մետրի վրա: Երբ հրդեհը մարեց, մարդիկ գտան հրշեջների մարմինը:



Աղբյուրը. տես նաև Թարգմանիր ամսագրում.





Մարդիկ օգնել են շանը

 

Պերուում մի շուն ուտելիք է փնտրել գյուղի ջրատար խողովակում։ Նա մոլորվել է, բայց հետո մի անցք է գտել:

Բայց այդ անցքը հազիվ բավարարել է գլխին: Շունը հայտնվել է թակարդում, որովհետև գլուխը մի կողմում է մնացել, իսկ մարմինը՝ մյուս: Մարդիկ նրան ջուր են տվել, չնայած նրանք փրկարարներ չեն եղել: Նրանք մեծացրին անցքն այնքան, որ շունը կարողանա դուրս գալ: Շունը փրկվել է առանց վնասվածքների: Մարդիկ հուսով են, որ այդ շունը հիմա հարմարավետ տուն կգտնի:

Աղբյուր, տես նաև Թարգմանիր ամսագրում.



Lord Byron & Mekhitarists Order in Vienna

Մեկ Ազգ, Մեկ Մշակույթ

Lord Byron

(1816-1817 AD)



During the winter of 1816-1817, the English poet Lord Byron studied the Armenian language at the Mkhitarist monastery on the island of San Lazzaro under Father Paschal Aucher.

During this time he assisted the Armenian monks in the preparation of an Armenian-English grammar, which he attempted to get published in England. So impressed was Byron with his experience among the

Armenian monks that he wrote: These men are the priesthood of an oppressed and noble nation.... It would be difficult, perhaps, to find the annals of a nation less stained with crimes than the Armenians, whose virtues have been those of peace, and their vices those of compulsion. But whatever may have been their destiny ... their country must ever be one of the most interesting on the globe; and perhaps their language only requires to be more studied to become more attractive.

Lord Byron’s Armenian exercises and poetry (1886)

The famous English poet and a leading figure in the Romantic movement Lord Byron, was a great admirer of Armenian culture. He learned the Armenian language in Venice from the Mechitarist Order, wrote substantially about the Armenian language and history, contributing to it’s improvement and translated ancient Armenian text into English. I stumbled upon this wonderful book of his Armenian exercises and poetry. The work is written in English as well as Armenian. A very interesting read containing many elements of Armenian culture and history, translated into English by one of the histories greatest poets.

The following is a small part from this work. Unfortunately Wordpress doesn’t allow embedding readers, but

if you follow THIS link you can read the original work in its entirety.

FROM THE LETTERS 2 January 1817

“On my arrival at Venice in the year 1816, I found my mind in a state which required study, and study of a nature which should leave little scope for the imagination, and furnish some difficulty in the pursuit. – At this period I was much struck – in common, I believe, with every other travaller – with the Society of the Convent of St. Lazarus, which appears to unite all the advantages of the monastic institution, without any of its vices. — The neatness, the comfort, the gentleness, the unaffected devotion, the accomplishments, and the virtues of the brethren of the order, are well fitted to strike the man of the world with the conviction that there is another and a better even in this life. — These men are the priesthood of an oppressed and a noble nation, which has partaken of the proscription and bondage of the Jews and of the Greeks, without the sullenness of the former or the servility of the latter.

This people has attained riches without usury, and all the honours that can be awarded to slavery without intrigue.

But they have long occupied, nevertheless, a part of the House of Bondage, who has lately multiplied her many mansions.

It would be difficult, perhaps, to find the annals of a nation less stained with crimes than those of the Armenians , whose virtues have those of peace, and their vices those of compulsion. But whatever may have been their destiny – and it has been bitter – whatever it may be in future, their country must ever be one of the most interesting, on the globe ; and perhaps their language only requires to be more studied to become more attractive. If the Scriptures are rightly understood,



it was in Armenia that Paradise was placed. – Armenia, which has paid as dearly as the descendants of Adam for that fleeting participation of its soil in the happiness of him who was created from its dust. It was in Armenia that the flood first abated, and the dove alighted. But with the disappearance of Paradise itself may be dated almost the unhappiness of the country ; for though long a powerful kingdom, it was scarcely ever an indipendent one, and the satraps of Persia and the pachas of Turkey have alike desolated the region where God created man in his own image.



Ձմռանը 1816-ից 1817 թ.ի ընթացքում , անգլիացի բանստեղծ Լորդ Բայրոնը սովորել է հայոց լեզու Մխիթարյան վանքում, Սուրբ Ղազար կղզում under Father Paschal Aucher.

Այս ժամանակահատվածում նա օգնել է հայ Վարդապետերին հայերեն-անգլերեն քերականության նախապատրաստման համար, որը նա փորձել է հրատակել Անգլիայում: Այսպիսով հայ Վարդապետերը իրենց շրջանի փորձով տպավորված էին իր գրածով:

Այդ մարդիկ քահանայությունից են, ովքեր ճնշված և ազնիվ ազգ են...

այն դժվար է լինել, թերևս, գտնել մի ազգի տարեգիրք,վիտրաժներշ հանցագործություններ, ավելի քան հայերի հետ, որոնք արդեն իրենց արժանիքներն ունեն whose virtues have been those of peace, and their vic those of compulsion. Բայց, ինչ կարող է լինել նրանց ճակատագիրը... Իրենց երկիրը պիտի միշտ լինի առավել հետաքրքիրը աշխարհում: Եվ գուցե նրանց լեզուն պահանջում է միայն առավել սովորել , դառնալ ավելի attractive(ակտիվ):



Լորդ Բայրոնի հայ վարժությունները և պոեզիան (1886թ.)

Հայտնի անգլիացի բանաստեղծ և առաջատար գործիչ ռոմանտիկ շարժման Լորդ Բայրոն, հայկական մշակույթի մի մեծ երկրպագու: Նա սովորել է Հայոց Լեզու Վենիցիայում, Մխիթարյանի կարգերից: Գրել է առարկայորեն հայկական լեզվի և պատմության մասին, նպաստելով դրա բարելավումը և թարգմանվեց հին հայկական տեքստը անգլերեն: I stumbled upon this wonderful book of his Armenian exercises and poetry. Աշխատանքը գրված է անգլերեն, ինչպես նաև հայերեն: Շատ հետաքրքիր կարդալ է պարունակվում բազմաթիվ հայկական տարրերում է ՝ մշակույթում, պատմությունում: Անգլերենը թարգմանվել է պատմության մեծագույն բանաստեղծի կողմից:



Հետևյալ այս փոքրիկ մասը այդ աշխատանքից է: Ցավոք, Վորդպրեսը թույլ չի տալիս տեղադրել ընթերցող, բայց, եթե դուք հետևեք ԱՅՍ հղմանը, դուք կարող եք կարդալ այն բնօրինակ աշխատանքը ամբողջությամբ:



Ես ժամանեցի Վենետիկ 1816թ.-ին: Ես գտա իմ միտքը մի պետության մեջ, որը պահանջում էր սովորել և սովորել բնույթով, որը պետք է թողնել փոքր շրջանակում երևակայության համար և տրամադրվել որոշակի դժվարությունները հաղթահարել:

Ես կարծում եմ այս ժամանակահատվածում ես շատ ընդհանրություններ ստացա, ինչպես ցանկացած այլ travaller, ինչպես հասարակության վանքից , Սուրբ Ղազարից, ով հայտնվում է, որպեսզի միավորի բոլոր առավելությունները, առանց իր vices:Կոկիկ հարմարավետությունը, հեզությունը , անտարբեր նվիրվածությունը, ձեռքբերումները և արժանիքները եղբայրների կարգից, լավ են , հարմար հարվածել մարդուն, համոզված լինելով, որ կա մեկ ուրիշը և ավելի լավը նույնիսկ այս կյանքում:Այդ մարդիկ քահանայությունից են, ովքեր ճնշված և ազնիվ ազգ են, ով կախվածություն ունի հրեաներից, հույներից, կամ ունի ստրկամտություն, նրանց արգելում են ճաշակել:



Այս մարդիկ հարստանում են առանց չարաշահության և բոլոր գերազանցությամբ , որ կարողանան պարգևատրել ստրկությանը, առանց որևէ կապերի: Բայց նրանք վաղուց զբաղվել են դրանով, այնուամենայնիվ, մի մասը ստրուկների տանից: who has lately multiplied her many mansions. Այն դժվար է լինել, թերևս, գտնել մի ազգի տարեգիրք,վիտրաժներ, հանցագործություններ, ավելի քան հայերի հետ, որոնք արդեն իրենց արժանիքներն ունեն whose virtues have been those of peace, and their vic those of compulsion. Բայց, ինչ կարող է լինել նրանց ճակատագիրը... Իրենց երկիրը պիտի միշտ լինի առավել հետաքրքիրը աշխարհում: Եվ գուցե նրանց լեզուն պահանջում է միայն առավել սովորել , դառնալ ավելի attractive(ակտիվ):

Եթե Սուրբ Գիրքը արդարացիորեն հասկացել են, որը եղել է Հայաստանի Դրախտում : Հայաստանը վճարել թանկ, քանի որ Ադամի այդ կարճատև մասնակցությամբ իր հողի երջանկության վրա, նա ստեղծել է փոշի:



Դա եղել է Հայաստանում, երբ ջրհեղեղը առաջին անգամ դադարեց, և աղավնին իջավ: Սակայն Դրախտի անհետացումը ինքնը կարող է թվագրված լինել գրեթե դժբախտության երկիր: Թեև երկար հզոր թագավորութուն էր, այն ,որ հազիվ երբևէ մեկը, իսկ սատրապներն Պարսկաստանիև Պեխասի են Թուրքիայի, այնպես էլ ամայի տարածաշրջան, որտեղ Աստված ստեղծեց մարդուն իր պատկերով:





ПРОИЗВОДСТВО

Мехитарианский (мхитаринский) ликер – это ароматная настойка, тщательно приготовленный Мхитарианскими монахами по давнему тайному рецепту, состоящему из экзотических фруктов, 42 трав, кореньев и специй. Таким образом получается абсолютно натуральный напиток без содержания каких либо синтетических и химических добавок.

Эти известные настойки можно найти в лучших отелях, гастрономах, ресторанах и кафе.

Мхитарианские ликеры производятся:

с 1701 по 1715 г.г. в городе Модон, Греция

с 1715 по 1773 в Венеции

с 1773 по 1810 в Триесте



c 1811 года ликер появился в Венне, а с 1889 года – стал доступен многим, как напиток высшего класса.

Մխիթարյանների լիկյոր - այս անուշաբույր լիկյորը զգուշորեն պատրաստված էր Մխիթարյան Վարդապետների կողմից, ըստ հին գաղտնի բաղադրատոմսով: Լիկյորը բաղկացած է էկզոտիկ մրգերից, 42 դեղաբույսերից, համեմունքներից: Այսպիսով, ստացվում է բոլորովին բնական ըմպելիք, առանց որևէ սինթետիկ և քիմիական պարունակության հավելումների:

1680 թ.ին լիկյորը արժանացել է մրցանակի, իր բույրով և համով: Մխիթարյանի լիկյորը , դա հասանելի է շատերին, ինչպես ցանկացած բարձրակարգ ըմպելիք:



Մխիթարյանները ստացել են շատ մրցանակներ մթերային շուկաների և մթերային տարբերության համար, ընհանուր առմամբ ավելի քան 30-ը խմիչքների արդյունաբերական արտադրությունը՝ 1889թ.ից:



Դրանք հայտնի լիկյորներ են , կարելի է փնտրել նաև լավագույն հյուրանոցներում,, մթերքային խանութներում ռեստորաններում և սրճարաններում:





Մխիթարյանի արտադրված լիկյորներ



1701թ.-ից մինչև 1715թ. հունաստանի Մոդոն քաղաքում

1715թ.-ից մինչև 1773թ. Վենեցիայում

1773թ.ից 1810թ Տրիեստեում

1811թ.ից լիկյորը հայտնվեց Վենետիկում, իսկ 1889թ-ից դառձավ հասանելի շատերին, ինչպես բարձրակարգ ըմպելիք:

Эй, смотри сюда!



Индийские женщины практически никогда не зовут своих мужей по именам. Дело в том, что в Индин это ститается проявлением неуважения к супругу. Если жене требуется что-либо сказать мужу, она использует такие слова, как <<обернись>>, <<смотри сюда>> и так далее. Кстати, быть, вдовой в Индии считается плохим знаком, так как у хорошей жены муж бы никогда не умер. Некоторых вдов даже називают <<та, которая сьела своего мужа>>.



В некоторых индийских сообществах вдовам не разрешается проходить рядом с новобрачными или присутствовать на каких-либо общинных праздникаx.



Օհհ, նայիր այստեղ.



Հնդկացի կանայք գրեթե երբեք իրենց ամուսիններին չենկոչում անուններով: Բանն այն է, որ Հնդկաստանում այնհամարվում է անհարգալից վերաբերմունքամուսնու նկատմամբ: Եթե կնոջը անհրաժեշտ է ամուսնունորևէ բան ասել, նա օգտագործում է այսպիսի բառեր ՝<<շրջվի՛ր>>, <<նայի՛ր այստեղ>> և այլն: Ի դեպ,Հնդկաստանում այրի լինելը վատ նշան է համարվում,քանի որ լավ կնոջ ամուսինը երբեք չի մահանա: Որոշտեսակներ նույնիսկ անվանում են <<նա, ով կերել է իրամուսնուն>>: Որոշ հնդկական համայնքներում այրիներինչի թւոյլատրվում նորապսակներին մոտ լինել և ներկագտնվել ընդհանուր խնջույքներին:





Сон, вреден для здоровья



Нет, разумеется, сам сон ни в коем случае не приносит вреда нашему здоровья. Даже наоборот. А вот излишний сон так же вреден, как и недосыпание. Особенно сказывается на людях, достигших возраста 55 лет. Лишний сон ухудшает память и способность к принятию решений . При этом ухудшение работы мозга наблюдается только в группе от 65 до 89 лет.



Երազը վնասակար է առողջությանը



Ոչ, իհարկե, քունը ոչ մի դեպքում չի վնասում մեր առողջությանը: Անգամ հակառակը, իսկ ավելորդ քունը նույնքան վնասակար է,որքան անքնությունը: Հատկապես այն անդրադառնում է 55տարին լրացած մարդկանց վրա : Ավելորդ քունը վատացնումէ հիշողությունը և որոշում կայացնելուունակությունը:Այսպիսով , ուղեղի աշխատանքիվատացումը նկատվում է 65-ից 89 տարեկան հասակում:






Bonne année

 

Bonne année à toutes les choses,

Au monde, à la mer, aux forêts.

Bonne année à toutes les roses

Que l’hiver prépare en secret.

Bonne année à tous ceux qui m’aiment

Et qui m’entendent ici-bas.

Et bonne année aussi, quand même,

À tous ceux qui ne m’aiment pas.



Շնորհավոր Ամանոր



Շնորհավոր ամենքի ամանորը`

Մոլորակի, ծովի, անտառների...

Շնորհավոր այն բոլոր վարդերի ամանորը,

որ ձմեռն է գաղտնի պատրասում:

Շնորհավոր նրանց ամանորը

Ովքեր սիրում են ինձ և լսում

Բայցևայնպես շնորհավոր նաև նրանց`

ովքեր ինձ չէն սիրում:

No comments:

Post a Comment