Friday, December 23, 2016

Ինչո՞վ է որոշվում իմ ինքնագնահատականը





Ես ինքս ինձ հիմնականում գնահատում եմ ոչ ցածր, քանի որ այն կապված է իմ ինքնավստահության հետ, իսկ ինքնավստահությունը ինձ համար կարևոր հատկանիշ է: Որովհետև մտածում եմ, որ բոլոր ռիսկային և թեկուզ ոչ ռիսկային արարքները կատարում են ինքնավստահության շնորհիվ, նաև առաջին քայլերն էլ կատարում են ինքնավստահության շնորհիվ: Բացի այդ կարծում եմ, որ մարդիկ չունենալով ինքնավստահություն, չեն կարող հասնել որոշ ցանկությունների կամ նպատակների:չի նշանակում, որ ռիսկով անել վատ արարքներ, որովհետև դա ոչ թե թղնում է մաքուր հետքերայլ լրիվ հակառակը: Իսկ ինչ վերաբերում է իմ կատարած սխալներին, ես փորձում եմ հասկանալ և չկրկնել: Այլ ոչ թե ինքնվստահ շարունակել նույն ճանապարհով: Սխալ արարքներս չեմ գնահատում, քանի որ գիտակցում եմ , որ այդ ամենը ժամանակավոր է:

No comments:

Post a Comment